Συστάσεις για προαγωνιστικά γεύματα

Αναρτήθηκε απο : Σταυρούλα Γκιουζελίδου στις 3/10/2012 - Κατηγορία άρθρων : Αθλητισμός - Σχόλια : 0

Η γλυκόζη του αίματος και το μυικό γλυκογόνο είναι τα βασικότερα καύσιμα για τη διατήρηση υψηλής έντασης σε αγωνίσματα μεγάλης διάρκειας. Η πλήρωση των αποθηκών του γλυκογόνου πριν από άσκηση παρατεταμένης διάρκειας είναι μεγίστης σημασίας , καθώς το άδειασμα του μυικού γλυκογόνου και η χαμηλή γλυκόζη είναι οι κύριοι παράγοντες εμφάνισης και εξέλιξης της κόπωσης.

Έτσι λοιπόν 6 μέρες πριν τον αγώνα αυξάνουμε την πρόσληψη υδατανθράκων από 50-55% της ολικής θερμιδικής πρόσληψης σε 70-75% (10gr/kgr Σ.Β.).

Οι δρόμοι μεγάλων αποστάσεων απαιτούν πολύ ενέργεια (Διαβάστε όλο το άρθρο…)

Διατροφή στο σχολείο

Αναρτήθηκε απο : Σταυρούλα Γκιουζελίδου στις 12/09/2012 - Κατηγορία άρθρων : Επίκαιρα - Σχόλια : 0

Για να μπορέσουν οι μαθητές να ανταπεξέλθουν στο δύσκολο καθημερινό τους πρόγραμμα πρέπει να τρέφονται σωστά. Οπότε ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο θα είναι ο σύμμαχός τους σε περιόδους σωματικής και πνευματικής κόπωσης. Καθώς εξακολουθούν να αναπτύσσονται σωματικά είναι απαραίτητο να πίνουν τουλάχιστον δυο ποτήρια γάλα την ημέρα και να καταναλώνουν 1-2 μερίδες από τα υπόλοιπα γαλακτοκομικά, για τη δημιουργία της οστικής τους μάζας. Τα φρούτα και τα λαχανικά (Διαβάστε όλο το άρθρο…)

”Παχυσαρκία ” Μια σύγχρονη νόσος

Αναρτήθηκε απο : Σταυρούλα Γκιουζελίδου στις 31/05/2012 - Κατηγορία άρθρων : Γενικά - Σχόλια : 0

Καθημερινά όλοι ακούμε τον όρο παχυσαρκία είτε από ειδικούς στην τηλεόραση ,είτε από τη γειτόνισσά μας, είτε από οπουδήποτε αλλού. Ωστόσο πόσοι άραγε γνωρίζουν πραγματικά τι είναι η παχυσαρκία; Παχυσαρκία λοιπόν, είναι η παθολογικά αυξημένη εναπόθεση λίπους στο ανθρώπινο σώμα. Αυτή η αύξηση της ποσότητας του σωματικού λίπους , συνεπάγεται όπως είναι φυσικό και αύξηση του σωματικού βάρους. Επειδή όμως ο προσδιορισμός της ποσότητας του σωματικού λίπους είναι μια πολύπλοκη διαδικασία. σήμερα χρησιμοποιείται ένας δείκτης που εκφράζει το σωματικό βάρος σε σχέση με το ύψος Ο δείκτης αυτός καλείται Δείκτης Μάζας Σώματος και ορίζεται από το πηλίκο του σωματικού βάρους (σε κιλά) δια του ύψους στο τετράγωνο(σε μέτρα). Αν λοιπόν αυτός ο δείκτης υπολογιστεί πάνω από 30 σημαίνει ότι ο άνθρωπος είναι παχύσαρκος. Ανάλογα πόσο υψηλότερος θα είναι ο δείκτης κρίνεται και ο βαθμός της παχυσαρκίας (πάνω από 40 αντιστοιχεί στον τρίτο και τελευταίο βαθμό παχυσαρκίας) .

Πέρα όμως από το αν κάποιος είναι παχύσαρκος ή όχι, σημασία έχει και η κατανομή του λίπους (Διαβάστε όλο το άρθρο…)

Περνάει και η διατροφή κρίση;

Αναρτήθηκε απο : Σταυρούλα Γκιουζελίδου στις 22/02/2012 - Κατηγορία άρθρων : Επίκαιρα - Σχόλια : 0

Η οικονομική κρίση εδώ και καιρό αποτελεί το πρώτο θέμα συζήτησης σε όλο τον κόσμο και δυστυχώς έχει επηρεάσει όλους τους τομείς της ζωής μας. Μας επηρεάζει τόσο έντονα που πολλοί άνθρωποι έπαψαν να ελπίζουν για ένα καλύτερο αύριο και να καταλήγουν σ’ ένα μίζερο τρόποι ζωής και σκέψης που δεν τους αφήνει να σκεφτούν τι αλλαγές θα μπορούσαν να κάνουν στη ζωή τους ώστε να μη χαμηλώσουν το βιοτικό τους επίπεδο αλλά μόνο τα έξοδά τους. Στο άρθρο αυτό θα προτείνουμε κάποιες έξυπνες λύσεις για να μειωθούν τα έξοδα που αφορούν τη διατροφή . (Διαβάστε όλο το άρθρο…)

10 ΤΡΟΦΙΜΑ ΠΟΥ ΒΟΗΘΟΥΝ ΣΤΟ ΜΑΥΡΙΣΜΑ

Αναρτήθηκε απο : Σταυρούλα Γκιουζελίδου στις 14/12/2011 - Κατηγορία άρθρων : Δημοσιεύσεις - Σχόλια : 0

 

Η συστηματική κατανάλωση ορισμένων τροφών επιτρέπει να έχουμε επιδερμίδα καλά ενυδατωμένη και καλά προετοιμασμένη για ένα υγιεινό και όμορφο μαύρισμα. Ανάμεσα σε αυτές τις τροφές περιλαμβάνονται κυρίως φρούτα – λαχανικά κίτρινoυ και πορτοκαλί χρώματος.

Το β- καροτένιο βρίσκεται κυρίως στα λαχανικά και στα φρούτα με πορτοκαλί – κίτρινο –κόκκινο χρώμα , έχει την ικανότητα να διεγείρει την παραγωγή μελανίνης και συνεπώς επιταχύνει τη διαδικασία του μαυρίσματος και τη διατηρεί για περισσότερο χρονικό διάστημα.Ακόμη μια ιδιότητα του είναι να προλαμβάνει τις πανάδες και τους ερεθισμούς της επιδερμίδας (Διαβάστε όλο το άρθρο…)

Χριστουγεννιάτικα Λάθη

Αναρτήθηκε απο : Σταυρούλα Γκιουζελίδου στις 11/12/2011 - Κατηγορία άρθρων : Δημοσιεύσεις,Επίκαιρα - Σχόλια : 0

 

Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν και τα συναισθήματα όσον αφορά το χριστουγεννιάτικο τραπέζι είναι ανάμεικτα. Κάποιοι τα περιμένουν με ανυπομονησία για να βγουν από την καθημερινή τους ρουτίνα, τρώγοντας και πίνοντας χωρίς ενδοιασμούς και μέτρο. Κάποιοι άλλοι αντιμετωπίζουν το χριστουγεννιάτικο τραπέζι με κάποιο δισταγμό. Φοβούνται ότι δε θα μπορέσουν να συγκρατηθούν και θα καταστρέψουν την οποιαδήποτε προηγούμενη προσπάθειά τους να χάσουν κιλά. Τέλος λίγοι είναι αυτοί που μπορούν να συγκρατηθούν ,να χαρούν τις γιορτές και να μη χρειαστούν βοήθεια για να σηκωθούν από το τραπέζι.

 

(Διαβάστε όλο το άρθρο…)

OI 10 TOP ΑΝΤΙΟΞΕΙΔΩΤΙΚΕΣ ΤΡΟΦΕΣ

Αναρτήθηκε απο : Σταυρούλα Γκιουζελίδου στις 27/11/2011 - Κατηγορία άρθρων : Δημοσιεύσεις,Τροφές - Σχόλια : 0


Όλο και περισσότερο ακούμε για τα αντιοξειδωτικά σήμερα. Ωστόσο δεν είναι λίγοι αυτοί που δε γνωρίζουν τι είναι. Ας δώσουμε λοιπόν ένα σύντομο ορισμό πριν αναφέρουμε ποια τρόφιμα αποτελούν τις καλύτερες πηγές τους

Τα αντιοξειδωτικά είναι ουσίες που δρουν προστατευτικά στον οργανισμό , μπλοκάροντας τις ελεύθερες ρίζες του οξυγόνου που παράγονται στον οργανισμό και εξουδετερώνοντάς τις δεν τις αφήνουν να δράσουν τοξικά. Αν και οι ελεύθερες ρίζες , αποτελούν μέρος της φυσιολογικής λειτουργίας του οργανισμού (και πιο συγκεκριμένα , μέρος της άμυνάς του), η αυξημένη συγκέντρωσή τους, προκαλεί βλάβες στα κύτταρα και το DNA του οργανισμού. Έτσι θεωρούνται υπεύθυνες ως ένα βαθμό για διάφορες χρόνιες εκφυλιστικές ασθένειες ,για κάποια είδη καρκίνου , καθώς επίσης και για την πρόωρη διαδικασία της γήρανσης.

Ο οργανισμός έχει τη δυνατότητα να παράγει τα δικά του αντιοξειδωτικά, τα οποία όμως δεν είναι αρκετά για να ανταπεξέλθουν στην πληθώρα των ‘’εχθρών’’ του οργανισμού, όπως το κάπνισμα, το άγχος, η ατμοσφαιρική ρύπανση, η κακή διατροφή, η ηλιακή ακτινοβολία κ.α που αυξάνουν τη συγκέντρωση των ελεύθερων ριζών. Έτσι γίνεται σαφές ότι η λήψη αντιοξειδωτικών εξωγενώς από τη διατροφή είναι επιβεβλημένη.

Τα κυριότερα φυσικά αντιοξειδωτικά που βρίσκουμε στις τροφές είναι η βιταμίνη C , η βιταμίνη Ε, η β-καροτίνη, το σελήνιο, το λυκοπένιο, τα φλαβονοειδή, το συνένζυμο Q10 κ.α. Παρακάτω αναφέρω 10 από τις πιο πλούσιες σε αντιοξειδωτικά τροφές.

(Διαβάστε όλο το άρθρο…)

Νέες φωτογραφίες

Νέα Άρθρα

Θα μας βρείτε

Απ. Σούζου 13

Κομοτηνή

Tel: 2531083777

url